Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Βαρέθηκα νάμαι τόοοσο...μαλάκας.

Βαρέθηκα ν'ακούω και να βλέπω...
..."ανθρώπους του πνεύματος",
καθηγητάδες,πολιτικούς,δημοσιοκάφρους,αναλυτές,ειδικούς,
παπαγάλους και ρουφιάνους 
να μου μιλούν για την...Πατρίδα μου

Τις νέες ευκαιρίες.Τις σίγουρες επιτυχίες.
Βαρέθηκα τους αισιόδοξους.Τους τσαρλατάνους.
Τους πατριώτες με το νυστέρι. 
Βαρέθηκα να με σέρνουν απο σωτηρία σε σωτηρία.
Από Λιτότητα σε Λιτότητα.
Από την Εξάρτηση στην Υποταγή.
Από μειώσεις σε περικοπές.
Από χαράτσια σε φόρους.
Από την εφεδρεία στην Απόλυση.
Από τη Φτώχεια στην Εξαθλίωση.
Βαρέθηκα τις φάτσες τους και τα μυαλά τους.
Τα ψέματα και την προπαγάνδα τους.
Τον πατριωτισμό και τους εκβιασμούς τους.
Βαρέθηκα να με βασανίζουν.
Να με ληστεύουν.
Να λεηλατούν την Πατρίδα μου.
Να ισοπεδώνουν τη Ζωή μου.
Να αφανίζουν το Μέλλον μου.
Βαρέθηκα τους "ηγέτες".Τους κυβερνητικούς.
Τα χαμόγελα τους.Την "πίστη" τους.
Την "αθωότητά" τους.Τις βρωμιές τους. Τις μίζες τους.
Την Ατιμωρησία τους.
Βαρέθηκα τη Βία τους.
Τους μηχανισμούς τους. Τα ΜΑΤ τους.
Τους κουκουλοφόρους τους.
Βαρέθηκα τη δημοκρατία τους.
Την πατρίδα τους.Τους εταίρους τους.Τα Αφεντικά τους.
Βαρέθηκα νάμαι..τόσο...μαλάκας.
Φοβισμένος.Κοτούλα.
Θύμα.Γελάδα.
Δειλός.Πρόβατο.
Αβουλος.Πιόνι.
Βαρέθηκα τη Σιωπή μου. Τις Ανοχές μουΤις Ψευδαισθήσεις μου.
Τον εαυτό μου...
ΕΣΕΝΑ...
ΕΚΕΙΝΟΝ...

2 σχόλια:

  1. KAΛΑ πολυ καλα .....μονο που δεν εγραψες Βαρεθηκα και την βολεψη μου.... ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΟΥ....ΚΑΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μωρέ δεν την ξέχασα...
    Πριν λίγες μέρες είχα "αφιέρωμα" στον
    καπανέ μου!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή