Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Αντι-"πατριωτικό" παραλήρημα.

Πατριώτες κυκλοφορούν...πατριώτες μας κυβερνούν.
Πατριωτισμό κηρύττουν...πατριωτισμό μας ταίζουν.
Κάρφωσαν μια ταμπελίτσα στο πέτο τους.
"Εδώ ο γαλάζιος πατριώτης" οι μεν. "Εδώ ο πράσινος πατριώτης" οι δε.
Οποιος δεν έχει ταμπελίτσα...μίασμα, προδότης ή κομμουνιστής θάναι.
  Αν δεν έχεις ταμπελάκι...δεν έχεις και άποψη.
Δεν δικαιούσαι να έχεις.
Δεν σου επιτρέπουν να έχεις.
Οποιος αμαρκάριστος τολμήσει να εκφράσει γνώμη...λοιδωρείται, μαστι-
γώνεται και αποστέλλεται στο πυρ του δίχρωμου πατριωτισμού προκειμένου 
να ανανήψει, να συμμορφωθεί για να επανενταχτεί.
  Νύχτα-μέρα προσπαθώ να κατανοήσω αυτόν τον έγχρωμο "πατριωτισμό"
Τους φορείς του και τα κηρύγματα τους. Αδικος κόπος.
Γιατί να είναι ο Παπανδρέου πατριώτης και όχι (και) εγώ;; Αναρωτιέμαι.
Γιατί να είναι ο Παπανδρέου ένας αξιόπιστος, έντιμος και ειλικρινής πατριώτης
και όχι (και) εγώ;;
Γιατί εμένα με κατατάσσουν στην κατηγορία "υπο-πατριωτών";;
Γιατί με θεωρούν επικίνδυνο, αναξιόπιστο και ύποπτο;;
..............................................................................................................
 Ε!!, λοιπόν, δ ε ν   ε ί μ α ι  πατριώτης.
Δεν είμαι Ο πατριώτης που θέλετε.
Δεν ήμουν και δεν θα γίνω  π ο τ έ
.............................................................................................................
  Προτιμώ να μείνω ένας "ανάξιος" Ελληνας. Α-νόητος.
  Προτιμώ να μετρώ τα χρόνια που έζησα με τα δικά μου λάθη, και όχι με τα
πατριωτικά καθήκοντα των εκάστοτε κυβερνητών.
  Προτιμώ να λογαριάζω τα χρόνια που μου μένουν με τα δικά μου όνειρα και
στόχους, και όχι με τα συμφέροντα των τοκογλύφων δανειστών-εταίρων-αγορών.
  Προτιμώ να βιώνω τη σημερινή βάρβαρη πραγματικότητα ως αντι-"πατριώτης",
και όχι ως δοσίλογος συνεργάτης κατακτητών.
  - Το ισοζύγιο Πατριωτισμού των Πολιτών, πριν και μετά τις εκλογές του
Οκτώβρη του 2009 είναι...ισοσκελισμένο...
   Το πατριωτικό τους Χρέος απέναντι στην Κοινωνία, είναι απόλυτα διαχειρίσιμο
και βιώσιμο...
  - Δεν είναι Επικίνδυνοι οι ενημερωμένοι Πολίτες.
Επικίνδυνοι είναι οι "υπόγειοι" και "μυστικοπαθείς" κυβερνήτες.
Οι ενδοτικοί Πωλητικοί.
Εκείνοι που συνδέουν το μέλλον τους με το Μέλλον της Χώρας.Το χρώμα της
γραβάτας τους, με το χρώμα του βρακιού των συμμάχων.
Επικίνδυνοι και ανάξιοι είναι εκείνοι που γλείφουν εκεί που έφτυναν.
Εκείνοι που αρνήθηκαν Ιστορία, Αγώνες και Απώλειες σε μία Νύχτα.
..............................................................................................................


 Λυπάμαι.
Δεν θέλω και δεν ζηλεύω τον "πατριωτισμό" σας...
 Σας τον χαρίζω...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου