Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Λωτοφάγοι

- Ευχαριστούμε σύμπαντα τα κανάλια και τους δημοσιογράφους τους
για την ενημέρωση που μας δίνουν για την υγεία της μικρής Αφγανής-
θύμα βομβιστικής ενέργειας.
Για τη δίκη Γρηγορόπουλου-θύμα αστυνομικής ενέργειας,δεν ακούω λέξη.
Τί συμβαίνει παιδιά; Εμπάργκο; Συνωμοτούμε;
Χάσετε τις ευαισθησίες σας ή δεν θέλετε να "βαρύνετε το κλίμα";
Εχετε κάποιες συγκεκριμένες εντολές;

- Μιχάλη,αγόρι μου.Σ΄αγαπώ,σ΄εκτιμώ.
Κάποτε,επί Νέας Καραμανλίας έλεγες : " δεν συλλαμβάνεις ένα νέο 16 χρόνων
ακόμα και μολότωφ να έριξε ". Και νόμιζα πως κάτι έπαθε η ακοή μου.
Τώρα η βλάβη αποκαταστάθηκε! ΄Αλλα πριν, άλλα μετά. Κλασικά!
( μεταξύ μας: εκείνη η επαναστατική πρόταση που έκανες την επαύριο της
φυγής Σημίτη,για αλλαγή συμβόλων ΠΑΣΟΚ,θα την επαναφέρεις;).

- Γιώργο,Πρωθυπουργέ.
Αραγε όταν άκουγες εκείνο το ανατριχιαστικό " Γιώργο προχώρα,άλλαξέ τα όλα " ,εσύ τί σκεφτόσουνα; Τί νόμιζες ζητάει ο κόσμος;
Σημ.1: μη μου τηλεφωνήσεις από καρτοτηλέφωνο.Δεν υπάρχει Ασφάλεια.
Σημ.2: επειδή έχω ραντεβού στη γιάφκα μου,κάποια άλλη στιγμή θα σου
θυμίσω τι έλεγες.

- Συζητώ,δέχομαι,διαφωνώ,σέβομαι...
Αλλά να ακούω τις ΝουΔούλες να μου λένε πως φταίει το 6μηνο ΠΑΣΟΚ
για τα χάλια μας, εεε!!! τότε αγριεύω.
Ρε νούμερα,ρε γελοίοι,άχρηστοι κι ανίκανοι!! Τσίρκουλα.
Οι αθλιότητες, σάς προσδίδουν κύρος; Ακυρώνουν τις πολιτικές σας;
Αποθεώσατε το τίποτα.
Μαγκέψατε για ένα δίωρο,ένεκα τα ουζάκια στου Μπαιρακτάρη, και
λακίσατε από την πίσω πόρτα,στην κρισιμώτερη φάση της χώρας.
Και ζητάτε και τα ρέστα;
....Βαρβάρα!!! το δίκανο,
....Οξω, ρε, Α Π Ο Λ Υ Ε Σ Τ Ε.-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου